آرشیو آبان ماه 1400

خريد و فروش انواع لوبيا عمده

صابون زردچوبه اصل

۱۲ بازديد

صابون زردچوبه اصل

سلام دوستان عزيز.

ما در اين پست سايت habibigp درباره "صابون زردچوبه اصل" صحبت خواهيم كرد.

"اينجا پيداش مي‌كني! و با ما يك خريد واقعي را تجربه كنيد."

  • براي خريد اين صابون با شماره ذيل تماس حاصل فرماييد.

"09397497165"

  • و يك مزيت خوب فروشگاه ما به اين صورت است كه ما محصولاتمان به صورت عمده مي توانيد خريداري كنيد.

چگونه از صابون زردچوبه استفاده كنيم

صابون زردچوبه ان جي

نمره ۵.۰۰ از ۵

۲۱,۰۰۰ تومان

صدها سال است كه مردم سراسر جهان، زردچوبه را با خواص درماني و فوايد آرايشي همراه مي‌دانند. اين ادويه‌ي رنگ دار روشن، از خانوادهي زنجبيل است و علاوه بر پخت و پز در بسياري از محصولات زيبايي و بهداشتي براي پوست به كار مي‌رود. زردچوبه به دليل داشتن يك ماده‌ي زيست فعال به نام«كوركومين» خواص ضد التهابي و آنتي‌اكسيداني ارائه مي‌دهد. تحقيقات علمي اخير نيز شروع به بررسي خواص زردچوبه براي پوست كرده است. يكي از راه‌هاي بهره‌مندي از خواص زردچوبه، استفاده از آن در صابون‌ها است. اگر مي‌خواهيد بدانيد كه چگونه از صابون زردچوبه استفاده كنيم، مطلب زير را بخوانيد.

[caption id="attachment_704" align="aligncenter" width="275"]صابون زردچوبه اصل صابون زردچوبه اصل[/caption]

چگونه از صابون زردچوبه استفاده كنيم؟

استفاده از پودر زردچوبه در ساخت صابون‌هاي خانگي هم به رنگ‌دهي صابون بسيار كمك مي‌كند. گذشته از اينكه يك رنگ طبيعي است، زردچوبه همچنين از سلامت پوست شما پشتيباني مي كند.

«كوركومين» موجود در زردچوبه كه رنگ آن را نيز تامين مي‌كند،‌ به التيام سريع‌تر زخم‌ها و عفونت‌هاي پوستي كمك مي‌كند و همچنين درخشندگي خاصي به پوست مي‌بخشد.

براي بهره‌مندي بيشتر از خواص زردچوبه براي پوست مي‌توانيد از آن در ساخت صابون‌هاي خانگي استفاده كنيد يا به ماسك صورتتان آن را بيافزاييد. براي اينكار كافيست يك قاشق چايخوري زردچوبه را به ماست و عسل اضافه كنيد.

و به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقيقه روي پوست خود قرار دهيد. سپس پوست را با آب گرم بشوييد و خشك كنيد.

اما همچنين مي‌توانيد يك صابون زردچوبه تهيه كنيد (مي‌توانيد در خانه درست كنيد يا خريداري نماييد) و روزانه پوست صورت و حتي بدن خود را با آن شستشو دهيد. توصيه مي‌شود هر روز صبح يا عصر پس از بازگشت به خانه اين كار را انجام دهيد تا ضمن تميز شدن منافذ پوست از دوده و غبار بيرون، سلامت پوستتان تضمين شود. در رابطه با اينكه چند بار در روز بايد از صابون زردچوبه استفاده كرد.

اطلاعات علمي دقيقي در دست نيست. اما آنطور كه از شواهد پيداست، مي‌توانيد آن را جايگزين صابون معمولي صورت كنيد و به تعداد دفعات عادي استفاده نماييد.

صابون زردچوبه سيندرلا

قيمت و خاصيت صابون زردچوبه سيندرلا:

  • روشن كننده و سفيد كننده قوي پوست صورت و بدن
  • از بين برنده تيرگي پوست با كمك صابون قهوه سيندرلا
  • رفع انواع لك همچنين كك و مك
  • ضد چين و چروك پوست
  • از بين برنده انواع جوش، آكنه و جاي جوش
  • كمك به درمان و ازبين رفتن جوش سر سياه
  • شوينده اي مناسب براي صورت و كل بدن حتي بيكيني
  • كمك به بهبود بيماري پوستي از جمله درمان پسوريازيس
  • مناسب خانم ها و آقايان

خواص:

ضد چين و چروك پوست، روشن كننده و شفاف كننده پوست، نرم كننده پوست، رفع تيرگي هاي كشاله ران، زير بغل و ديگر نقاط، پاكسازي پوست از سلول هاي مرده، مناسب انواع پوست

تركيبات: زردچوبه، روغن چريش، روغن نارگيل، روغن كوهان شتر، چربي شير شتر، ختمي، سدر

استفاده از زردچوبه براي مدتي طولاني در كشورهاي شرقي و مخصوصا هندوستان رواج داشته است. خواص منحصر به فرد زردچوبه باعث شده به آن لقب ادويه طلايي بدهند.

زردچوبه داراي خواصي شگفت انگيز از جمله ضد عفوني كنندگي، ضد باكتري و قارچ است. مجموعه اين خواص در كنار آنتي اكسيداني و ضد التهاب بودن اين گياه را منحصر به فرد مي‌كند.

"ليست محصولات ديگر سايت"

  • صابون ترياك 21250
  • پماد خشخاش 15000
  • صابون صندل 14000
  • صابون مكس ليدي 13500
  • كرم گلدن كويين 75000
  • شياف ماريانا 15000
  • شامپو سبغ

در اصل وجود همين ماده است كه موجب خاصيت ضد التهابي قوي در اين گياه مي‌شود.

موارد استفاده از صابون زردچوبه چيست؟

براي استفاده از زردچوبه جهت زيبايي پوست، راه‌هاي فراواني وجود دارد.
استفاده از ماسك‌هاي خانگي زردچوبه و روغن زردچوبه اصل مي‌تواند بسيار كارگشا باشد. اما اگر زمان و صبر كافي براي تهيه ماسك يا استفاده از روغن وجود ندارد، استفاده از صابون زردچوبه مناسب است كه با جديد ترين روش تهيه محصولات بهداشتي توليد شده است.

مواد اوليه آن درجه خلوص بالايي دارند و داراي خواص بي بديلي براي زيبايي و مراقبت از پوست است.

[caption id="attachment_705" align="alignleft" width="300"]صابون زردچوبه اصل صابون زردچوبه اصل[/caption]

مهم ترين خواص صابون زردچوبه و كاربردهاي آن :


جلوگيري و درمان آكنه
لايه برداري و روشن كننده پوست
رفع جوش هاي سر سياه
پاكسازي پوست
درخشان كننده پوست
رفع بثورات پوستي
رفع علائم اگزما و پسوريازيس
از بين برنده تيرگي و لكه هاي پوست
مناسب براي انواع پوست

جلوگيري و درمان آكنه

امروزه اغلب افراد با رده‌هاي سني مختلف درگير مشكلات فراواني با پوست هستند. يكي از شايع ترين مشكلاتي كه براي اكثر افراد اتفاق افتاده است بروز آكنه و جوش است .
آكنه علل مختلفي دارد كه بايد حتما شناسايي شده و حذف شود. يكي از معدود موادي كه براي حذف بسياري از انواع جوش‌ها جدا از علت بروز آنها موثر است،زردچوبه و مشتقات آن مانند روغن و صابون زردچوبه است.
اين صابون بر روي پوست اثرات ضد عفوني كنندگي و ضد التهابي دارد. صابون زردچوبه به خوبي چربي‌هاي اضافي سطح پوست را پاك كرده و آن را عاري از باكتري مي‌كند. از طرفي منافذ پوست را آرام و از التهاب و قرمزي جوش‌ها جلوگيري مي‌كند.

لايه برداري و روشن كننده پوست

يكي از كاربردهاي محبوب صابون زردچوبه، روشن شدن تدريجي پوست پس از استفاده از آن است. علت اين موضوع، لايه برداري صابون حاوي زردچوبه است.

زردچوبه در كنار تركيبات ديگري كه هوشمندانه انتخاب شده اين صابون را بسيار كاربردي كرده است. به طوري كه به عنوان يك روشن كننده و سفيد كننده قوي پوست شناخته شده است. تاثير استفاده از صابون زردچوبه از همان روزهاي ابتدايي آشكار خواهد بود.

رفع جوش‌هاي سر سياه

وجود اين جوشها به ويژه در ناحيه اطراف بيني بسيار ناخوشايند است. يكي از مهم ترين ويژگي‌هاي صابون زردچوبه از بين بردن اين معضل و رفع جوش‌هاي سر سياه است. اين صابون با تركيبات قوي خود منافذ پوست را از چربي‌هاي انباشته شده پاك مي‌كند.

[caption id="attachment_706" align="alignleft" width="300"]صابون زردچوبه اصل صابون زردچوبه اصل[/caption]


زردچوبه باعث ايجاد يك نوع تعادل در چربي‌هاي پوست مي‌شود كه نقش زيادي در رفع اكنه دارد. با استفاده از اين صابون به تدريج منافذ پوست بسته خواهند شد و از جوش‌هاي سر سياه خبري نيست.

زردچوبه

زَردچوبه يا زَرچوبه يا زَرده‌چال (نام علمي: Curcuma longa) نوعي گياه و ادويه‌اي است كه از آن گياه تهيه مي‌شود. زردچوبه از رده زنجبيل‌وارها (Liliopsida)، راسته زنجبيل‌ها (Zingiberales)، تيره زنجبيليان (Zingiberaceae)، گونه زردچوبه‌اي‌ها (Curcuma) است.

منبع: ويكي پديا

[caption id="attachment_707" align="alignnone" width="300"]صابون زردچوبه اصل صابون زردچوبه اصل[/caption]

صابون زردچوبه

۱۰ بازديد

صابون زردچوبه

سلام دوستان عزيز.

ما در اين پست سايت habibigp درباره “صابون زردچوبه” صحبت خواهيم كرد.

“اينجا پيداش مي‌كني! و با ما يك خريد واقعي را تجربه كنيد.”

  • براي خريد اين صابون با شماره ذيل تماس حاصل فرماييد.

“09397497165”

  • و يك مزيت خوب فروشگاه ما به اين صورت است كه ما محصولاتمان به صورت عمده مي توانيد خريداري كنيد.

صابون زردچوبه اصلي و طبيعي

تقريبا همه با زردچوبه و خواص آن آشنا هستند، صابون زردچوبه كه از همين گياه تهيه شده است همانند استفاده هاي پرثمر ديگري كه از زردچوبه ميشود بسيار تاثيرگذار و مفيد است. از صابون زرد چوبه براي از بين بدن عفونت هاي پوستي و همچنين كم كردن التهابات پوست به مراتب استفاده ميگردد.

 

 

هزاران خواص ماده زردچوبه باعث شد تا صابون آن نيز تهيه شود كه تاكنون تاثيرات زيادي را به اثبات رسانده است. خود زردچوبه در غذاها و انواع داروها به كار ميرود و خواص درماني آن انكارناپذير است.

جالب است بدانيد كه از گياه زردچوبه به دليل ويژگي آنتي اكسيداني براي زخم و عوارض پوستي استفاده ميشود. استفاده آسان از صابون زردچوبه باعث شده است كه اكثر افراد براي جلوگيري از بيماري هاي مختلف پوستي و ايجاد انواع قارچ ها يا كك و مك هاي پوستي از آن بهره ببرند.

از صابون زردچوبه هم خانم ها و هم آقايان استفاده ميكنند و برخي علاوه بر صورت براي تمام قسمت هاي بدن خود از اين صابون استفاده  مينمايند.

زردچوبه چيست؟

زردچوبه يك گياه از گروه زنجفيل بوده و در كشورهاي زيادي مانند قسمت هاي جنوب آسيا، هند، چين و تايوان و… كشت ميشود. البته هند به عنوان تامين كننده هميشگي اين محصول مشهور است.

زعفران هرساله نياز به كاشت ندارد و با هر بار كاشت تا چندسال از آن برداشت ميكنند. گياه در طول دوره رشد ارتفاعي تا يك و نيم متر پيدا ميكند و برگ هاي آن به رنگ سبز است. اين گياه همچنين داراي گل هايي به رنگ زرد است كه در آنها تخمدان وجود دارد و براي كاشت يا تكثير نياز به ساقه ريشه دار است.

زردچوبه در آب و هماي گرم و مرطوب ميرويد. از ريشه اين گياه به عنوان ادويه خوراكي و آرايشي يا دارويي به كار ميبرند.

از خواص دارويي زرچوبه ميتوان به مواردي مانند هضم غذا و صفرا، استفاده از آن در اكثر پمادها يا روغن ها و همچنين كرم هايي كه براي زخم و يا التهابات پوستي به كار ميروند و… اشاره كرد.

خواص و تاثيرات صابون زردچوبه اصل:

رفع خشكي هاي پوست را بايد يكي از ويژگي هاي مهم صابون زردچوبه دانست، بدين ترتيب پيشنهاد ميشود ازن محصول را به سبد لوازم بهداشتي خود بيافزاييد تا از خواص نامحدود آن بتوانيد استفاده كنيد.

  • حذف آكنه: صابون زردچوبه با ويتامين E موجود در آن به پاك سازي منافذ پوستي كمك كرده و موجب از بين رفته آكنه ها خواهد شد.

روش استفاده از صابون زردچوبه:

روش استفاده از اين صابون همانند صابون هاي ديگر بوده و بسيار ساده است. كافيست اين صابون را جايگزين صابون حمام خود نماييد.

براي استفاده از آن كافي است ابتدا پوست صورت و يا بدن خود را خيس و مرطوب كنيد، سپس اقدام به شستن و مالش يا ماساژ بدن با آن كنيد و سپس آب بكشيد. پيشنهاد ميشود در هفته تا دوبار از صابون زردچوبه استفاده نماييد.

اگر بيماري هاي خاص پوستي و يا حساسيتي داريد استفاده از آن را حتما زير نظر پزشك خود انجام دهيد. افراديكه از اين صابون استفاده ميكنند نيازي به خريد كرم هايي مانند ويتامين سي سيگل ندارند، چراكه اين صابون داراي ويتامين هاي كافي براي پوست مي باشد.

طول دوره مورد نياز براي استفاده از صابون زردچوبه و تاثيرگذاري آن:

برخي از مشتريان ممكن است اين سوال را مطرح كنند كه چه مدت طول خواهد كشيد تا آثار استفاده از اين صابون آشكار گردد؟ بر اساس ويژگي اي ژنتيكي و پوستي هر فرد مدت تاثيرگذاري متفاوت است. اما به طور ميانگين بعد از حدود دو هفته تاثيرات زردچوبه را ميتوان مشاهده كرد. جالب است بدانيد كه بنا بر استفاده هاي متفاوت ممكن است حتي يك دوره استفاده از اين محصول براي شما كافي باشد و يا حتي اگر در مناطقي كه زياد تحت تاثير آلودگي هاي محيطي و… قرار ميگيريد باشيد پيشنهاد ميشود اين صابون را به طور مرتب استفاده كنيد.

معمولا خانم ها بيشتر از آقايان به استفاده از اين صابون تمايل دارند و دليل آن را بايد به حساسيت بيشتر خانم ها نسبت به آلودگي هاي محيطي و پوستي دانست كه باعث شده است از صابون زردچوبه استفاده نمايند.

صابون زردچوبه اصل

صابون هاي زردچوبه انواع مختلفي دارند، برخي از آنها با روغن هاي گياهي يا روغن هايي مانند آرگان تركيب و ساخته شده اند. با اينكه روغن آرگان داراي تركيبات فوقالعاده اي است اما تركيب آن با زردچوبه چندان صحيح نيست. پس پيشنهاد ميكنيم همواره اگر ميخواهيد از صابون هاي گياهي مانند زردچوبه استفاده كنيد از بهترين نوع و كيفيت آن با درصد زردچوبه بالا استفاده نماييد.

هركز در زمان استفاده از اين صابون، آن را با شوينده هاي ديگر استفاده نكنيد چراكه تاثيرگذاري آن كاهش خواهد يافت. دليل زرد بودن اين صابون با توجه به اينكه از پودر زردچوبه تهيه ميشود طبيعي است. براي اينكه پودر زردچوبه را به صابون توليد كنند روغن هاي طبيعي را به آن مي افزايند.

اينكه زردچوبه ها داراي رنگ هاي مختلفي است به مواردي مانند وضعيت رشد و نمو گياه آن بستگي دارد و نميتوان گفت صابوني كه نارنجي يا زرد روشن باشد تقلبي است. پس تشخيص اصالت صابون زردچوبه از روي رنگ چندان امكان پذير نيست.

اگر دسترسي به صابون زردچوبه نداريد ميتوانيد ماسك ان را در منزل تهيه كنيد و براي درمان آكنه و اگزما يا پسوريازيس استفاده نماييد. اگر پوست شما خشك و دور چشمهاي شما چين و چروك است زردچوبه تاثير زيادي در رفع آنها خواهد داشت. صابون زردچوبه طبيعي داراي مقادير زيادي آنتي اكسيدان است و به سلامت پوست كمك ميكند.

علوم پزشكي ثابت كرده است كه زردچوبه به دليل حاوي كوركومين بودن داراي خاصيت ضد التهاب است

ماده فوق در اغلب داروها به كار ميرود، اما برخلاف آنها زردچوبه به دليل گياهي بودن هيچ حساسيتي ايجاد نميكند. اما پيشنهاد ميكنيم قبل از استفاده تست حساسيت را روي پوست بازوي خود انجام دهيد. ماسك زردچوبه همانند صابون آن لايه برداري گياهي بوده و به راحتي ميتوان در منزل آن را تهيه كرد. برخي از افراد ممكن است به زردچوبه حساسيت داشته باشند. مزاياي صابون نسبت به ماسك خانگي آن اين است كه روي پوست رنگ نخواهد انداخت و لباس ها را كثيف يا لك زده نخواهد كرد.

اين قابل استفاده خانم ها و آقايان بوده و از گياه زردچوبه توليد شده است.

زردچوبه

زَردچوبه يا زَرچوبه يا زَرده‌چال (نام علميCurcuma longa) نوعي گياه و ادويه‌اي است كه از آن گياه تهيه مي‌شود. زردچوبه از رده زنجبيل‌وارها (Liliopsida)، راسته زنجبيل‌ها (Zingiberales)، تيره زنجبيليان (Zingiberaceae)، گونه زردچوبه‌اي‌ها (Curcuma) است.

منبع: ويكي پديا

خريد عمده صابون صندل

۱۱ بازديد

 

خريد عمده صابون صندل

خريد عمده صابون صندل

خريد عمده صابون صندل

سلام دوستان عزيز.

ما در اين پست سايت habibigp درباره “ خريد عمده صابون صندل” صحبت خواهيم كرد.

“اينجا پيداش مي‌كني! و با ما يك خريد واقعي را تجربه كنيد.”

  • براي خريد اين صابون با شماره ذيل تماس حاصل فرماييد.

“09397497165”

  • و يك مزيت خوب فروشگاه ما به اين صورت است كه ما محصولاتمان به صورت عمده مي توانيد خريداري كنيد.

صابون سينثول صندل اصل

صابون صندل (زردچوبه) كه اين روزا خيلي معروف شده و در تمام صفحات مجازي شاهد تبليغات آن هستيم.

در ادامه اين صابون را به طور كامل بررسي و معرفي مي كنيم.

پس با ما همراه باشيد.

صابون سينثول مدل زردچوبه حاوي روغن گياه صندل بوده و داراي عصاره گياهي زردچوبه مي باشد.

اين صابون همراه با دئودورانت و ph مناسب به تنظيم چربي پوست افراد و همچنين باز كردن جوش هاي سرسياه پوست كمك مي كند.

چوب صندل ،نوعي متفاوت از گونه اي درخت به نام سانتالوم است.

اينگونه درخت ها معطر هستند و بيشتر در هند ، جنوب آسيا و اندونزي رشد مي كنند.

از خواص چوب صندل مي توان به ضد تعريق بودن و ضدعفوني كنندگي آن اشاره كرد.

در فصل هاي گرم سال كه همه افراد عرق مي كنند ،چوب صندل باعث كاهش تعريق بدن مي شود.

روزانه دوبار مي توانيد از اين صابون استفاده كنيد.ممكن است بعد از استفاده از اين صابون ،پوستتان كمي خشك شود .

نياز نيست نگران شويد.كافيست بعد از استفاده از صابون زردچوبه ،كمي كرب آبرسان به دست و صورتتان بزنيد.

يكي از مكمل هاي صابون صندل ،كرم دستساز معجزه مي باشد.از اين كرم براي رفع لك ها و تيرگي هاي صورت استفاده مي شود.كرم معجزه و صابون صندل اصل را با خيال راحت مي توانيد از فروشگاه ما با قيمت عالي تهيه كنيد.

صابون سينثول كه در كشور ما به عناوين صابون صندل ، صابون زردچوبه هم شناخته ميشود.  اين محصول برگرفته از عصاره چوب سندل است كه داراي خواص زيادي براي پوست ميباشد.

 

صابون سينثول با خواصيت،درمان آكنه،رفع خشكي پوست،از بين بردن لكه‌ هاي قهوه‌اي مايل به زرد،رفع چين و چروك پوست صورت

اين محصول در كشور امارات توليد و بسته بندي شده است.

 

در كشور ما بخاطر قيمت و اثرپذيري بالا مصرف كننده گان زيادي دارد

صندل، يكي از درختان خوشبوي جنس صندل مي‌باشد. گونه‌هاي اين درخت در نپال، جنوب هند، سريلانكا، هاوايي، جزاير اقيانوس آرام جنوبي و استراليا يافت مي‌شود. از چوب صندل هم به‌عنوان ماده خوشبوكننده و هم در نجاري استفاده مي‌شود.

چوب صندل و روغن آن در طب چيني كاربرد درماني فراواني دارد از جمله درمان ناراحتي هاي گوارشي، سرفه، ناراحتي گلو، اضطراب و افسردگي، در بهداشت پوست نيز براي برطرف كردن خشكي، ترك پوست، جوش‌هاي ريز و آكنه، از آن استفاده مي‌شود.

پودر چوب صندل يك ماده طبيعي است كه به شيوه‌هاي مختلفي براي درمان و زيباسازي پوست استفاده مي‌شود.

مشخصات ف قيمت و خريد صابون زردچوبه سينثول Cinthol مدل صندل وزن ۱۲۵ گرم

صابون سينثول مدل زردچوبه حاوي روغن هاي گياهي است مثل روغن گياه صندل و داراي عصاره زردچوبه مي باشد.

اين محصول صابون اصل برند cinthol ميباشد و با تاثير بينظيري كه دارد يكي از پرطرفدار ترين صابون در ميان لوازم بهداشتي و مراقبتي پوست ميباشد .

صابون سينثول حاوي رايحه چوب صندل با ماندگاري بالا،مناسب براي انواع پوست ها و تمامي سنين بوده كه پوست شما را سالم و درخشان نگه ميدارد و به تازگي پوست در طول روز كمك ميكند.

صابون سينثول صندل اصل

اين صابون همراه با دئودورانت و ph مناسب به تنظيم چربي پوست افراد و همچنين باز كردن جوش هاي سرسياه پوست كمك مي كند.

چوب صندل ،نوعي متفاوت از گونه اي درخت به نام سانتالوم است.

اينگونه درخت ها معطر هستند و بيشتر در هند ، جنوب آسيا و اندونزي رشد مي كنند.

از خواص چوب صندل مي توان به ضد تعريق بودن و ضدعفوني كنندگي آن اشاره كرد.

در فصل هاي گرم سال كه همه افراد عرق مي كنند ،چوب صندل باعث كاهش تعريق بدن مي شود.

روزانه دوبار مي توانيد از اين صابون استفاده كنيد.ممكن است بعد از استفاده از اين صابون ،پوستتان كمي خشك شود .

نياز نيست نگران شويد.كافيست بعد از استفاده از صابون زردچوبه ،كمي كرب آبرسان به دست و صورتتان بزنيد.

يكي از مكمل هاي صابون صندل ،كرم دستساز معجزه مي باشد.از اين كرم براي رفع لك ها و تيرگي هاي صورت استفاده مي شود.

كرم معجزه و صابون صندل اصل را با خيال راحت مي توانيد از فروشگاه ما با قيمت عالي تهيه كنيد.

صابون سينثول كه در كشور ما به عناوين صابون صندل ، صابون زردچوبه هم شناخته ميشود.  اين محصول برگرفته از عصاره چوب سندل است كه داراي خواص زيادي براي پوست ميباشد.

صابون سينثول با خواصيت،درمان آكنه،رفع خشكي پوست،از بين بردن لكه‌ هاي قهوه‌اي مايل به زرد،رفع چين و چروك پوست صورت

شيك تر باشيد  قيمت صابون صندل اصل

اين محصول در كشور امارات توليد و بسته بندي شده است.

در كشور ما بخاطر قيمت و اثرپذيري بالا مصرف كننده گان زيادي دارد

صندل، يكي از درختان خوشبوي جنس صندل مي‌باشد. گونه‌هاي اين درخت در نپال، جنوب هند، سريلانكا، هاوايي، جزاير اقيانوس آرام جنوبي و استراليا يافت مي‌شود. از چوب صندل هم به‌عنوان ماده خوشبوكننده و هم در نجاري استفاده مي‌شود.

چوب صندل و روغن آن در طب چيني كاربرد درماني فراواني دارد از جمله درمان ناراحتي هاي گوارشي، سرفه، ناراحتي گلو، اضطراب و افسردگي، در بهداشت پوست نيز براي برطرف كردن خشكي، ترك پوست، جوش‌هاي ريز و آكنه، از آن استفاده مي‌شود. پودر چوب صندل يك ماده طبيعي است كه به شيوه‌هاي مختلفي براي درمان و زيباسازي پوست استفاده مي‌شود.

مشخصات ف قيمت و خريد صابون زردچوبه سينثول Cinthol مدل صندل

وزن ۱۲۵ گرم

صابون سينثول مدل زردچوبه حاوي روغن هاي گياهي است مثل روغن گياه صندل و داراي عصاره زردچوبه مي باشد.

اين محصول صابون اصل برند cinthol ميباشد و با تاثير بينظيري كه دارد يكي از پرطرفدار ترين صابون در ميان لوازم بهداشتي و مراقبتي پوست ميباشد .

شيك تر باشيد  قيمت صابون زردچوبه تايلندي

صابون صندل سينثول يك ضد عفوني كننده خوب براي پوست ميباشد كه از بوي بد بدن جلوگيري كرده و همچنين داراي خاصيت مرطوب كنندگي و ضدپيري است

اين محصول از پوست در برابر آفتاب سوختگي محافظت ميكند.

ضد قارچ

صابون سينثول كه در كشور ما به عناوين صابون صندل ، صابون زردچوبه هم شناخته ميشود.

اين محصول در كشور امارات توليد و بسته بندي شده است.

صابون زردچوبه صندل سينثول داراي خواص بسياري است

اين صابون براي جاي جوش و آكنه بسيار عالي است

اگر پوست خشكي داريد بعد از چند بار استفاده خشكي پوشت شما از بين ميرود و چربي پوست را متعادل ميكند

صابون سينثول لكه هاي قهوه اي مايل به زرد پوست صورت را ميتواند تا حدودي از بين ببرد.

 

همچنين چين و چروك صورت را هم تا حدودي ميتواند رفع كند

آنتي باكتريال و پاكسازي كننده پوست ميباشد

يكي از مزيت هاي اين صابون قيمت پايين آن و كيفيت خوب آن است كه بسيار محبوب شده

صندل يك گياه خوشبو است كه در كشور هاي زيادي از جمله هند ، نپتال و استراليا يافت ميشود

از چوب اين درخت براي نجاري و ماده خوشبو كننده نيز استفاده ميكنند

گياه صندل و روغن آن در گذشته بسيار پر كاربرد بودند و براي درمان گلو درد ، سرفه ، اضطراب و افسردگي استفاده ميشدند

اما پودر صندل در محصولات بهداشتي هم كاربرد داشته و ترك هاي پوست ، جوش و آكنه را از بين ميبرد

زردچوبه داراي خواص شگفت انگيزي بوده از جمله ضد باكتري بودن ، ضد قارچ و ضد عفوني كننده فوق العاده اي داره.

“ليست محصولات ديگر سايت”

  • صابون ترياك 21250
  • پماد خشخاش 15000
  • صابون صندل 14000
  • صابون مكس ليدي 13500
  • كرم گلدن كويين 75000
  • شياف ماريانا 15000
  • شامپو سبغ 16000

صابون

نخستين اشاره به ساختن يك ماده شبيه صابون مربوط به حدود 2800 سال پيش از ميلاد در بابل باستان است.[۲]. برخي منابع مصري مربوط به حدود 1500 پيش از ميلاد نيز به ساختن چنين ماده‌اي اشاره دارند. در حدود ۶۰۰ سال پيش از ميلاد، ملوانان فينيقي‌ها، فن صابون‌سازي (يا صابون پزي) را به سواحل مديترانه بردند.

منبع: ويكي پديا

 

خريد صابون سينثول صندل

۹ بازديد

خريد صابون سينثول صندل

سلام دوستان عزيز.

ما در اين پست سايت habibigp درباره “ خريد صابون سينثول صندل” صحبت خواهيم كرد.

“اينجا پيداش مي‌كني! و با ما يك خريد واقعي را تجربه كنيد.”

  • براي خريد اين صابون با شماره ذيل تماس حاصل فرماييد.

“09397497165”

  • و يك مزيت خوب فروشگاه ما به اين صورت است كه ما محصولاتمان به صورت عمده مي توانيد خريداري كنيد.

صابون سينثول cinthol چوب صندل

صابون صندل (زردچوبه) كه اين روزا خيلي معروف شده و در تمام صفحات مجازي شاهد تبليغات آن هستيم.

در ادامه اين صابون را به طور كامل بررسي و معرفي مي كنيم.

پس با ما همراه باشيد.

صابون سينثول مدل زردچوبه حاوي روغن گياه صندل بوده و داراي عصاره گياهي زردچوبه مي باشد.

اين صابون همراه با دئودورانت و ph مناسب به تنظيم چربي پوست افراد و همچنين باز كردن جوش هاي سرسياه پوست كمك مي كند.

خريد صابون سينثول صندلخريد صابون سينثول صندل

صابون صندل براي چي خوبه؟

  • تنظيم چربي پوست
  • باز كردن جوش هاي سرسياه پوست
  • مرطوب كننده پوست
  • كاهش تعريق
  • بازسازي پوست هاي آفتاب سوخته
  • خاصيت ضدپيري
  • خاصيت ضدچروك
  • از بين بردن بوي بد بدن
  • ضدعفوني كننده طبيعي
  • درمان آكنه
  • رفع خشكي پوست

چوب صندل چيه؟

چوب صندل ،نوعي متفاوت از گونه اي درخت به نام سانتالوم است.

اينگونه درخت ها معطر هستند و بيشتر در هند ، جنوب آسيا و اندونزي رشد مي كنند.

از خواص چوب صندل مي توان به ضد تعريق بودن و ضدعفوني كنندگي آن اشاره كرد.

در فصل هاي گرم سال كه همه افراد عرق مي كنند ،چوب صندل باعث كاهش تعريق بدن مي شود.

شرايط نگهداري از صابون صندل:

  • قبل از اولين مصرف ،صابون را در جاي خشك و خنك نگهداري كنيد
  • جهت ماندگاري بيشتر ،از قرار دادن اين صابون در محيط  مرطوب خودداري كنيد.
  • بعد از اولين استفاده ،حداكثر 6ماه از اين صابون استفاده كنيد

طرز استفاده از صابون صندل(زردچوبه):

روزانه دوبار مي توانيد از اين صابون استفاده كنيد.ممكن است بعد از استفاده از اين صابون ،پوستتان كمي خشك شود .

نياز نيست نگران شويد.كافيست بعد از استفاده از صابون زردچوبه ،كمي كرب آبرسان به دست و صورتتان بزنيد.

صابون صندل و كرم معجزه :

يكي از مكمل هاي صابون صندل ،كرم دستساز معجزه مي باشد.از اين كرم براي رفع لك ها و تيرگي هاي صورت استفاده مي شود.كرم معجزه و صابون صندل اصل را با خيال راحت مي توانيد از فروشگاه ما با قيمت عالي تهيه كنيد.

خريد صابون سينثول صندلخريد صابون سينثول صندل

طرز استفاده از كرم معجزه و صابون صندل :

  1. هرشب قبل از خواب صورت خود را با صابون صندل بشوييد
  2. سپس به مقدار كافي از كرم معجزه روي صورت خود بزنيدو به صورت دوراني ماساژ دهيد تا جذب شود.
  3. زماني كه به نتيجه دلخواه خود رسيديد ،به يك باره مصرف را قطع نكنيد.مصرف كرم را به صورت مقطعي قطع كنيد تا پوست دچار شك نشود .به اين صورت كه اگر شما هر شب از كرم معجزه استفاده مي كرديد ،به مدت يك هفته يك شب درميان مصرف كنيد ،هفته بعد هر دو شب  يك بار مصرف كنيد ،و هفته سوم هرسه شب يكيار مصرف كنيد كه در نهايت به هفته اي يكبار برسد و مصرف را قطع كنيد
  4. نكته بسيار مهم اين است كه در طول دوره مصرف اين كرم و صابون حتما از يك كرم ضد آفتاب قوي با SPFبالا استفاده كنيد .

صابون سينثول Cinthol چوب سندل۱۲۵ گرمي ۶ عددي

  • ۱۲۵ گرمي
  • ضدعفوني كننده طبيعي
  • مرطوب كننده پوست
  • خواصيت ضدپيري
  • جلوگيري از بوي بد بدن
  • بازسازي پوست آفتاب سوخته
  • محصول امارات

صابون سينثول كه در كشور ما به عناوين صابون صندل ، صابون زردچوبه هم شناخته ميشود.  اين محصول برگرفته از عصاره چوب سندل است كه داراي خواص زيادي براي پوست ميباشد.

صابون سينثول با خواصيت،درمان آكنه،رفع خشكي پوست،از بين بردن لكه‌ هاي قهوه‌اي مايل به زرد،رفع چين و چروك پوست صورت

اين محصول در كشور امارات توليد و بسته بندي شده است.

در كشور ما بخاطر قيمت و اثرپذيري بالا مصرف كننده گان زيادي دارد

صندل، يكي از درختان خوشبوي جنس صندل مي‌باشد. گونه‌هاي اين درخت در نپال، جنوب هند، سريلانكا، هاوايي، جزاير اقيانوس آرام جنوبي و استراليا يافت مي‌شود. از چوب صندل هم به‌عنوان ماده خوشبوكننده و هم در نجاري استفاده مي‌شود.

چوب صندل براي پوست و زيبايي

چوب صندل و روغن آن در طب چيني كاربرد درماني فراواني دارد از جمله درمان ناراحتي هاي گوارشي، سرفه، ناراحتي گلو، اضطراب و افسردگي، در بهداشت پوست نيز براي برطرف كردن خشكي، ترك پوست، جوش‌هاي ريز و آكنه، از آن استفاده مي‌شود.

پودر چوب صندل يك ماده طبيعي است كه به شيوه‌هاي مختلفي براي درمان و زيباسازي پوست استفاده مي‌شود.

ويژگي‌هاي محصول

  • وزن خالص: 125 گرم
  • وزن با بسته بندي: 126 گرم
  • زمان ماندگاري: 2 سال
  • رنگ: زرد
  • جنس: صابون
  • مناسب براي: بانوان و آقايان
  • ابعاد: .
  • توضيحات: 

درباره محصول

صابون زردچوبه سينثول صندل:
ضدجوش و ضدقارچ و سفيدكننده و نرم كننده و متعادل ساز چربي پوست ميباشد.

خريد صابون سينثول صندلخريد صابون سينثول صندل

محصول امارات

“ليست محصولات ديگر سايت”

  • صابون ترياك 21250
  • پماد خشخاش 15000
  • صابون صندل 14000
  • صابون مكس ليدي 13500
  • كرم گلدن كويين 75000
  • شياف ماريانا 15000
  • شامپو سبغ

صابون سينثول صندل اصل

صابون صندل (زردچوبه) كه اين روزا خيلي معروف شده و در تمام صفحات مجازي شاهد تبليغات آن هستيم.

صابون سينثول مدل زردچوبه حاوي روغن گياه صندل بوده و داراي عصاره گياهي زردچوبه مي باشد.

اين صابون همراه با دئودورانت و ph مناسب به تنظيم چربي پوست افراد و همچنين باز كردن جوش هاي سرسياه پوست كمك مي كند.

چوب صندل ،نوعي متفاوت از گونه اي درخت به نام سانتالوم است.

اينگونه درخت ها معطر هستند و بيشتر در هند ، جنوب آسيا و اندونزي رشد مي كنند.

از خواص چوب صندل مي توان به ضد تعريق بودن و ضدعفوني كنندگي آن اشاره كرد.

در فصل هاي گرم سال كه همه افراد عرق مي كنند ،چوب صندل باعث كاهش تعريق بدن مي شود.

روزانه دوبار مي توانيد از اين صابون استفاده كنيد.ممكن است بعد از استفاده از اين صابون ،پوستتان كمي خشك شود .

نياز نيست نگران شويد.كافيست بعد از استفاده از صابون زردچوبه ،كمي كرب آبرسان به دست و صورتتان بزنيد.

يكي از مكمل هاي صابون صندل ،كرم دستساز معجزه مي باشد.از اين كرم براي رفع لك ها و تيرگي هاي صورت استفاده مي شود.كرم معجزه و صابون صندل اصل را با خيال راحت مي توانيد از فروشگاه ما با قيمت عالي تهيه كنيد.

خريد صابون سينثول صندلخريد صابون سينثول صندل

صابون

صابون به تعريف علم شيمي، نمك يك اسيد چرب است. صابون عمدتاً براي شست‌وشو، حمام‌كردن و پاكيزگي استفاده مي‌شود، ولي در ريسيدن پارچه هم از صابون استفاده مي‌گردد و جزء مهمي از روان‌سازها است.

منبع: ويكي پديا

فروش صابون صندل

۱۰ بازديد

فروش صابون صندل

سلام دوستان عزيز.

ما در اين پست سايت habibigp درباره “ فروش صابون صندل” صحبت خواهيم كرد.

“بگرد، پيدا كن و لذت ببر و با ما يك خريد واقعي را تجربه كنيد.”

  • براي خريد اين صابون با شماره ذيل تماس حاصل فرماييد.

“09397497165”

  • و يك مزيت خوب فروشگاه ما به اين صورت است كه ما محصولاتمان به صورت عمده مي توانيد خريداري كنيد.

صابون سينثول

كه در كشور ما به عناوين صابون صندل ، صابون زردچوبه هم شناخته ميشود. اين محصول برگرفته از عصاره چوب سندل است كه داراي خواص زيادي براي پوست ميباشد.

صابون سينثول با خواصيت،درمان آكنه،رفع خشكي پوست،از بين بردن لكه‌ هاي قهوه‌اي مايل به زرد،رفع چين و چروك پوست صورت اين محصول در كشور امارات توليد و بسته بندي شده است.

صابون صندل زردچوبهفروش صابون صندل

در كشور ما بخاطر قيمت و اثرپذيري بالا مصرف كننده گان زيادي دارد صندل، يكي از درختان خوشبوي جنس صندل مي‌باشد. گونه‌هاي اين درخت در نپال، جنوب هند، سريلانكا، هاوايي، جزاير اقيانوس آرام جنوبي و استراليا يافت مي‌شود.

از چوب صندل هم به‌عنوان ماده خوشبوكننده و هم در نجاري استفاده مي‌شود. چوب صندل براي پوست و زيبايي چوب صندل و روغن آن در طب چيني كاربرد درماني فراواني دارد از جمله درمان ناراحتي هاي گوارشي، سرفه، ناراحتي گلو، اضطراب و افسردگي، در بهداشت پوست نيز براي برطرف كردن خشكي، ترك پوست، جوش‌هاي ريز و آكنه، از آن استفاده مي‌شود.

پودر چوب صندل يك ماده طبيعي است كه به شيوه‌هاي مختلفي براي درمان و زيباسازي پوست استفاده مي‌شود.

صابون سينثول Cinthol چوب سندل۱۲۵ گرمي ۶ عددي

  • ۱۲۵ گرمي
  • ضدعفوني كننده طبيعي
  • مرطوب كننده پوست
  • خواصيت ضدپيري
  • جلوگيري از بوي بد بدن
  • بازسازي پوست آفتاب سوخته
  • محصول امارات

صابون سينثول كه در كشور ما به عناوين صابون صندل ، صابون زردچوبه هم شناخته ميشود.  اين محصول برگرفته از عصاره چوب سندل است كه داراي خواص زيادي براي پوست ميباشد.

صابون سينثول با خواصيت،درمان آكنه،رفع خشكي پوست،از بين بردن لكه‌ هاي قهوه‌اي مايل به زرد،رفع چين و چروك پوست صورت

اين محصول در كشور امارات توليد و بسته بندي شده است.

در كشور ما بخاطر قيمت و اثرپذيري بالا مصرف كننده گان زيادي دارد

صندل، يكي از درختان خوشبوي جنس صندل مي‌باشد. گونه‌هاي اين درخت در نپال، جنوب هند، سريلانكا، هاوايي، جزاير اقيانوس آرام جنوبي و استراليا يافت مي‌شود. از چوب صندل هم به‌عنوان ماده خوشبوكننده و هم در نجاري استفاده مي‌شود.

“ليست قيمت هاي ديگ محصولات سايت”

  • صابون ترياك 21250
  • پماد خشخاش 15000
  • صابون صندلي 14000
  • صابون مكس ليدي 13500
  • كرم گلدن كويين 75000
  • شياف ماريانا 15000
  • شامپو سبغ 16000
فروش صابون صندلفروش صابون صندل

چوب صندل براي پوست و زيبايي

چوب صندل و روغن آن در طب چيني كاربرد درماني فراواني دارد از جمله درمان ناراحتي هاي گوارشي، سرفه، ناراحتي گلو، اضطراب و افسردگي، در بهداشت پوست نيز براي برطرف كردن خشكي، ترك پوست، جوش‌هاي ريز و آكنه، از آن استفاده مي‌شود.

پودر چوب صندل يك ماده طبيعي است كه به شيوه‌هاي مختلفي براي درمان و زيباسازي پوست استفاده مي‌شود.

قيمت صابون صندل چنده

مشخصات ف قيمت و خريد صابون زردچوبه سينثول Cinthol مدل صندل وزن ۱۲۵ گرم

صابون سينثول مدل زردچوبه حاوي روغن هاي گياهي است مثل روغن گياه صندل و داراي عصاره زردچوبه مي باشد.

اين محصول صابون اصل برند cinthol ميباشد و با تاثير بينظيري كه دارد يكي از پرطرفدار ترين صابون در ميان لوازم بهداشتي و مراقبتي پوست ميباشد .

صابون سينثول حاوي رايحه چوب صندل با ماندگاري بالا،مناسب براي انواع پوست ها و تمامي سنين بوده كه پوست شما را سالم و درخشان نگه ميدارد و به تازگي پوست در طول روز كمك ميكند.

صابون صندل سينثول يك ضد عفوني كننده خوب براي پوست ميباشد كه از بوي بد بدن جلوگيري كرده و همچنين داراي خاصيت مرطوب كنندگي و ضدپيري است

اين محصول از پوست در برابر آفتاب سوختگي محافظت ميكند.

صابون سينثول كه در كشور ما به عناوين صابون صندل ، صابون زردچوبه هم شناخته ميشود.

اين محصول در كشور امارات توليد و بسته بندي شده است.

صابون زردچوبه صندل سينثول داراي خواص بسياري است

اگر پوست خشكي داريد بعد از چند بار استفاده خشكي پوشت شما از بين ميرود و چربي پوست را متعادل ميكند

صابون سينثول لكه هاي قهوه اي مايل به زرد پوست صورت را ميتواند تا حدودي از بين ببرد

همچنين چين و چروك صورت را هم تا حدودي ميتواند رفع كند

يكي از مزيت هاي اين صابون قيمت پايين آن و كيفيت خوب آن است كه بسيار محبوب شده

صندل يك گياه خوشبو است كه در كشور هاي زيادي از جمله هند ، نپتال و استراليا يافت ميشود.

از چوب اين درخت براي نجاري و ماده خوشبو كننده نيز استفاده ميكنند

گياه صندل و روغن آن در گذشته بسيار پر كاربرد بودند و براي درمان گلو درد ، سرفه ، اضطراب و افسردگي استفاده ميشدند

اما پودر صندل در محصولات بهداشتي هم كاربرد داشته و ترك هاي پوست ، جوش و آكنه را از بين ميبرد

زردچوبه داراي خواص شگفت انگيزي بوده از جمله ضد باكتري بودن ، ضد قارچ و ضد عفوني كننده فوق العاده اي داره

صابون زردچوبه براي زيبايي پوست نيز استفاده ميشود و خاصيت ضد التهاب دارد

قيمت صابون صندل چنده

اين صابون چربي هاي اضافي پوست را پاك كرده و از طرفي منافذ را آرام و از التهاب جوش ها جلوگيري ميكند.

فروش صابون صندلفروش صابون صندل

صابون سينثول خاصيت لايه برداري نيز دارد و پس از استفاده پوست را سفيد تر و روشن تر ميكند

با استفاده از اين صابون و در گذر زمان منافذ پوست از چربي هاي انباشته شده پاك ميشود و آرام آرام بسته ميشود و جوش هاي سر سياه را از بين ميرود

صابون زردچوبه در از بين بردن و جلوگيري سياهي هاي زير چشم و از بين بردن چين و چروك نيز مفيد است

اين صابون را ميتوانيد دوبار در روز استفاده كنيد كه پيشنهاد ما قبل از خواب و بعد از بيدار شدن است

البته يك بار هم ميتوانيد استفاده كنيد كه پيشنهاد ما قبل از خواب است

صابون زردچوبه را مقداري خيس كنيد سپس كف ايچاد شده را روي پوست قرار دهيد و حدود ۱ دقيقه به صورت دوراني و آرام ماساژ دهيد.

صابون سينثول cinthol چوب صندل مدل زردچوبه

ريال400.000ريال1.100.000

  • تنظيم چربي پوست
  • بازكردن جوش هاي سرسياه
  • مرطوب كننده پوست
  • كاهش تعريق بدن
  • بازسازي پوست هاي آفتاب سوخته
  • ضد پيري
  •  ضدچروك
  • از بين بردن بوي بد بدن
  • ضدعفوني كننده طبيعي
  • درمان آكنه
  • رفع خشكي پوست
  • مناسب انواع پوست ها
  • قابل استفاده براي خانم ها وآقايان
  • توليد كشور امارات متحده عربي

صابون

فروش صابون صندلفروش صابون صندل

در خاورميانه

صابون توالت سخت با بوي دلپذير در خاورميانه در دوره طلايي اسلامي توليد شد، زماني كه صابون سازي به يك صنعت تبديل شد.

دستور العمل‌هاي تهيه صابون توسط محمد بن زكريا رازي (۸۵۴–۸۵۴) شرح داده شده‌است.

كه همچنين دستور تهيه گليسيرين از روغن زيتون را داده‌است. در خاورميانه صابون از تعامل روغن‌هاي چرب و چربي‌ها با قليا توليد مي‌شد.

در سوريه صابون با استفاده از روغن زيتون به همراه قليا و آهك توليد مي‌شد. صابون از سوريه به ساير نقاط جهان اسلام و اروپا صادر مي‌شد.[۴]

منبع : ويكي پديا

خريد صابون صندل

۸ بازديد

خريد صابون صندل

سلام دوستان عزيز.

ما در اين پست سايت habibigp درباره “خريد صابون صندل” صحبت خواهيم كرد.

“بگرد، پيدا كن و لذت ببر و با ما يك خريد واقعي را تجربه كنيد.”

  • براي خريد اين صابون با شماره ذيل تماس حاصل فرماييد.

“09397497165”

  • و يك مزيت خوب فروشگاه ما به اين صورت است كه ما محصولاتمان به صورت عمده مي توانيد خريداري كنيد.

صابون سينثول صندل

خريد صابون صندلخريد صابون صندل

ويژگي‌هاي محصول

  • وزن خالص: 125 گرم
  • وزن با بسته بندي: 126 گرم
  • ساير توضيحات: صابون صنول سينثول

درباره محصول

پخش عمده صابون ب سراسر كشور
صابون صندل سينثول تك و عمده

صابون سينثول cinthol چوب صندل مدل زردچوبه

ريال400.000ريال1.100.000

  • تنظيم چربي پوست
  • بازكردن جوش هاي سرسياه
  • مرطوب كننده پوست
  • كاهش تعريق بدن
  • بازسازي پوست هاي آفتاب سوخته
  • ضد پيري
  •  ضدچروك
  • از بين بردن بوي بد بدن
  • ضدعفوني كننده طبيعي
  • درمان آكنه
  • رفع خشكي پوست
  • مناسب انواع پوست ها
  • قابل استفاده براي خانم ها وآقايان
  • توليد كشور امارات متحده عربي

صابون سينثول cinthol چوب صندل

صابون صندل (زردچوبه) كه اين روزا خيلي معروف شده و در تمام صفحات مجازي شاهد تبليغات آن هستيم.

در ادامه اين صابون را به طور كامل بررسي و معرفي مي كنيم.

پس با ما همراه باشيد.

صابون سينثول مدل زردچوبه حاوي روغن گياه صندل بوده و داراي عصاره گياهي زردچوبه مي باشد.

اين صابون همراه با دئودورانت و ph مناسب به تنظيم چربي پوست افراد و همچنين باز كردن جوش هاي سرسياه پوست كمك مي كند.

“ليست محصولات ديگر سايت”

  • صابون ترياك 21250
  • پماد خشخاش 15000
  • صابون صندل 14000
  • صابون مكس ليدي 13500
  • كرم گلدن كويين 75000
  • شياف ماريانا 15000
  • شامپو سبغ 16000

صابون صندل براي چي خوبه؟

  • تنظيم چربي پوست
  • باز كردن جوش هاي سرسياه پوست
  • مرطوب كننده پوست
  • كاهش تعريق
  • بازسازي پوست هاي آفتاب سوخته
  • خاصيت ضدپيري
  • خاصيت ضدچروك
  • از بين بردن بوي بد بدن
  • ضدعفوني كننده طبيعي
  • درمان آكنه
  • رفع خشكي پوست

چوب صندل چيه؟

خريد صابون صندلخريد صابون صندل

چوب صندل ،نوعي متفاوت از گونه اي درخت به نام سانتالوم است.

اينگونه درخت ها معطر هستند و بيشتر در هند ، جنوب آسيا و اندونزي رشد مي كنند.

از خواص چوب صندل مي توان به ضد تعريق بودن و ضدعفوني كنندگي آن اشاره كرد.

در فصل هاي گرم سال كه همه افراد عرق مي كنند ،چوب صندل باعث كاهش تعريق بدن مي شود.

شرايط نگهداري از صابون صندل:

  • قبل از اولين مصرف ،صابون را در جاي خشك و خنك نگهداري كنيد
  • جهت ماندگاري بيشتر ،از قرار دادن اين صابون در محيط  مرطوب خودداري كنيد.
  • بعد از اولين استفاده ،حداكثر 6ماه از اين صابون استفاده كنيد

طرز استفاده از صابون صندل(زردچوبه):

روزانه دوبار مي توانيد از اين صابون استفاده كنيد.ممكن است بعد از استفاده از اين صابون ،پوستتان كمي خشك شود .

نياز نيست نگران شويد.كافيست بعد از استفاده از صابون زردچوبه ،كمي كرب آبرسان به دست و صورتتان بزنيد.

 

صابون صندل و كرم معجزه :

يكي از مكمل هاي صابون صندل ،كرم دستساز معجزه مي باشد.از اين كرم براي رفع لك ها و تيرگي هاي صورت استفاده مي شود.كرم معجزه و صابون صندل اصل را با خيال راحت مي توانيد از فروشگاه ما با قيمت عالي تهيه كنيد.

طرز استفاده از كرم معجزه و صابون صندل :

  1. هرشب قبل از خواب صورت خود را با صابون صندل بشوييد
  2. سپس به مقدار كافي از كرم معجزه روي صورت خود بزنيدو به صورت دوراني ماساژ دهيد تا جذب شود.
  3. اجازه دهيد تا صبح روي صورتتان بماند
  4. صبح با صابون صندل صورت خود را بشوييد
  5. تا وقتي كه به نتيجه دلخواه برسيد هر شب از اين كرم استفاده كنيد
  6. زماني كه به نتيجه دلخواه خود رسيديد ،به يك باره مصرف را قطع نكنيد.مصرف كرم را به صورت مقطعي قطع كنيد تا پوست دچار شك نشود .به اين صورت كه اگر شما هر شب از كرم معجزه استفاده مي كرديد ،به مدت يك هفته يك شب درميان مصرف كنيد ،هفته بعد هر دو شب  يك بار مصرف كنيد ،و هفته سوم هرسه شب يكيار مصرف كنيد كه در نهايت به هفته اي يكبار برسد و مصرف را قطع كنيد

قيمت صابون صندل چنده

مشخصات ف قيمت و خريد صابون زردچوبه سينثول Cinthol مدل صندل وزن ۱۲۵ گرم

صابون سينثول مدل زردچوبه حاوي روغن هاي گياهي است مثل روغن گياه صندل و داراي عصاره زردچوبه مي باشد.

اين محصول صابون اصل برند cinthol ميباشد و با تاثير بينظيري كه دارد يكي از پرطرفدار ترين صابون در ميان لوازم بهداشتي و مراقبتي پوست ميباشد .

صابون سينثول حاوي رايحه چوب صندل با ماندگاري بالا،مناسب براي انواع پوست ها و تمامي سنين بوده كه پوست شما را سالم و درخشان نگه ميدارد و به تازگي پوست در طول روز كمك ميكند.

صابون صندل سينثول يك ضد عفوني كننده خوب براي پوست ميباشد كه از بوي بد بدن جلوگيري كرده و همچنين داراي خاصيت مرطوب كنندگي و ضدپيري است

اين محصول از پوست در برابر آفتاب سوختگي محافظت ميكند.

صابون سينثول كه در كشور ما به عناوين صابون صندل ، صابون زردچوبه هم شناخته ميشود.

اين محصول در كشور امارات توليد و بسته بندي شده است.

خريد صابون صندلخريد صابون صندل

صابون زردچوبه صندل سينثول داراي خواص بسياري است

اگر پوست خشكي داريد بعد از چند بار استفاده خشكي پوشت شما از بين ميرود و چربي پوست را متعادل ميكند

صابون سينثول لكه هاي قهوه اي مايل به زرد پوست صورت را ميتواند تا حدودي از بين ببرد

همچنين چين و چروك صورت را هم تا حدودي ميتواند رفع كند

يكي از مزيت هاي اين صابون قيمت پايين آن و كيفيت خوب آن است كه بسيار محبوب شده

صندل يك گياه خوشبو است كه در كشور هاي زيادي از جمله هند ، نپتال و استراليا يافت ميشود.

از چوب اين درخت براي نجاري و ماده خوشبو كننده نيز استفاده ميكنند

گياه صندل و روغن آن در گذشته بسيار پر كاربرد بودند و براي درمان گلو درد ، سرفه ، اضطراب و افسردگي استفاده ميشدند

اما پودر صندل در محصولات بهداشتي هم كاربرد داشته و ترك هاي پوست ، جوش و آكنه را از بين ميبرد

زردچوبه داراي خواص شگفت انگيزي بوده از جمله ضد باكتري بودن ، ضد قارچ و ضد عفوني كننده فوق العاده اي داره

صابون زردچوبه براي زيبايي پوست نيز استفاده ميشود و خاصيت ضد التهاب دارد

قيمت صابون صندل چنده

اين صابون چربي هاي اضافي پوست را پاك كرده و از طرفي منافذ را آرام و از التهاب جوش ها جلوگيري ميكند

صابون سينثول خاصيت لايه برداري نيز دارد و پس از استفاده پوست را سفيد تر و روشن تر ميكند

با استفاده از اين صابون و در گذر زمان منافذ پوست از چربي هاي انباشته شده پاك ميشود و آرام آرام بسته ميشود و جوش هاي سر سياه را از بين ميرود

صابون

تاريخچه صابون‌هاي مايع

صابون‌هاي مايع تا قرن نوزدهم هنوز كشف نشده‌بودند. در سال ۱۸۶۵، ويليام شپهارد، صابون مايع را اختراع كرد.

منبع: ويكي پديا

صابون صندل قيمت

۱۱ بازديد

صابون صندل قيمت

با سلام خدمت دوستان عزيزممنون كه ما را انتخاب كرديد. در اين پست سايتhabibigp در مورد“صابون صندل قيمت”صحبت خواهيم كرد.

با ما همراه باشيد.

ممنون از انتخاب شما.

صابون صندل قيمتصابون صندل قيمت

ويژگي‌هاي محصول

  • وزن خالص: 125 گرم
  • وزن با بسته بندي: 180 گرم
  • زمان ماندگاري: 2 سال
  • رنگ: زرد
  • جنس: صابون
  • مناسب براي: همه سنين
  • ابعاد: 1
  • توضيحات: روشن كننده ضدلك و ضد جوش،درمان كننده جوش با PH مناسب

خريد صابون صندل

براي

خريد عمده كرم شب گلدن كويين

و صابون شير الاغ

و صابون ترياك

 

نگين بلوچستان و صابون صندل و 1500 قلم ارايشي بهداشتي عمده اصل با شماره09397497165

تماس بگيريد

قيمت صابون صندل اصل براي سفارش هاي بيش از 12 عدد 13500

6 عدد 14

3 عدد 15

براي تعداد بالا و عمده توافقي تماس بگيريد

درباره محصول

صابون زرد چوبه (صندل)
حاوي روغن هاي گياهي
حاوي روغن صندل وعصاره گياهي زردچوبه
روشن كننده وضد لك و ضد جوش
ضد جوش و درمان جوش
بازسازي پوست آفتاب سوخته
كمك به كلاژن سازي
خواصيت ضدپيري
خاصيت مرطوب كنندگي پوست
آنتي باكتريال
جلوگيري از بوي بد بدن

صابون سينثول cinthol چوب صندل مدل زردچوبه

 

  • تنظيم چربي پوست
  • بازكردن جوش هاي سرسياه
  • مرطوب كننده پوست
  • كاهش تعريق بدن
  • بازسازي پوست هاي آفتاب سوخته
  • ضد پيري
  •  ضدچروك
  • از بين بردن بوي بد بدن
  • ضدعفوني كننده طبيعي
  • درمان آكنه
  • رفع خشكي پوست
  • مناسب انواع پوست ها
  • قابل استفاده براي خانم ها وآقايان
  • توليد كشور امارات متحده عربي

صابون سينثول cinthol چوب صندل

صابون صندل (زردچوبه) كه اين روزا خيلي معروف شده و در تمام صفحات مجازي شاهد تبليغات آن هستيم.

در ادامه اين صابون را به طور كامل بررسي و معرفي مي كنيم.

پس با ما همراه باشيد.

صابون سينثول مدل زردچوبه حاوي روغن گياه صندل بوده و داراي عصاره گياهي زردچوبه مي باشد.

اين صابون همراه با دئودورانت و ph مناسب به تنظيم چربي پوست افراد و همچنين باز كردن جوش هاي سرسياه پوست كمك مي كند.

صابون صندل براي چي خوبه؟

  • تنظيم چربي پوست
  • باز كردن جوش هاي سرسياه پوست
  • مرطوب كننده پوست
  • كاهش تعريق
  • بازسازي پوست هاي آفتاب سوخته
  • خاصيت ضدپيري
  • خاصيت ضدچروك
  • از بين بردن بوي بد بدن
  • ضدعفوني كننده طبيعي
  • درمان آكنه
  • رفع خشكي پوست
صابون صندل قيمتصابون صندل قيمت

چوب صندل چيه؟

چوب صندل ،نوعي متفاوت از گونه اي درخت به نام سانتالوم است.

اينگونه درخت ها معطر هستند و بيشتر در هند ، جنوب آسيا و اندونزي رشد مي كنند.

از خواص چوب صندل مي توان به ضد تعريق بودن و ضدعفوني كنندگي آن اشاره كرد.

شرايط نگهداري از صابون صندل:

  • جهت ماندگاري بيشتر ،از قرار دادن اين صابون در محيط  مرطوب خودداري كنيد.
  • بعد از اولين استفاده ،حداكثر 6ماه از اين صابون استفاده كنيد

طرز استفاده از صابون صندل(زردچوبه):

روزانه دوبار مي توانيد از اين صابون استفاده كنيد.ممكن است بعد از استفاده از اين صابون ،پوستتان كمي خشك شود .

نياز نيست نگران شويد.

صابون صندل و كرم معجزه :

كي از مكمل هاي صابون صندل ،كرم دستساز معجزه مي باشد.از اين كرم براي رفع لك ها و تيرگي هاي صورت استفاده مي شود.كرم معجزه و صابون صندل اصل را با خيال راحت مي توانيد از فروشگاه ما با قيمت عالي تهيه كنيد.

طرز استفاده از كرم معجزه و صابون صندل :

  1. هرشب قبل از خواب صورت خود را با صابون صندل بشوييد
  2. سپس به مقدار كافي از كرم معجزه روي صورت خود بزنيدو به صورت دوراني ماساژ دهيد تا جذب شود.
  3. اجازه دهيد تا صبح روي صورتتان بماند
  4. صبح با صابون صندل صورت خود را بشوييد
  5. تا وقتي كه به نتيجه دلخواه برسيد هر شب از اين كرم استفاده كنيد
  6. زماني كه به نتيجه دلخواه خود رسيديد ،به يك باره مصرف را قطع نكنيد.مصرف كرم را به صورت مقطعي قطع كنيد تا پوست دچار شك نشود .به اين صورت كه اگر شما هر شب از كرم معجزه استفاده مي كرديد ،به مدت يك هفته يك شب درميان مصرف كنيد ،هفته بعد هر دو شب  يك بار مصرف كنيد ،و هفته سوم هرسه شب يكيار مصرف كنيد كه در نهايت به هفته اي يكبار برسد و مصرف را قطع كنيد.
صابون صندل قيمتصابون صندل قيمت

صابون سينثول

مدل زردچوبه حاوي روغن هاي گياهي مثل روغن گياه صندل بوده و داراي عصاره گياهي زردچوبه مي باشد.

اين صابون به عنوان سفيد كننده، ضد لك، ضد چروك، ضد جوش و حتي درمان كننده جوش، متعادل كننده چربي پوست، آنتي باكتريال، پاكسازي كننده پوست، رفع بوي بد عرق بدن، كمك به كلاژن سازي پوست مطرح مي باشد.

صابون

در ايران

حدود زمان دودمان صفويان در بروجرد براي اوّلين بار صابون سازي در ايران شكل گرفت و حدود ۱۵۰ سال پيش در زمان قاجار به شهر مراغه برده شد . هم‌اكنون نيز شهرهاي بروجرد و مراغه قطب‌هاي مهم صابون پزي شناخته مي‌شود.

منبع: ويكي پديا 

صابون ها

اجزاي اصلي اكثر روغن هاي روان كننده و غليظ كننده هستند. گريس ها معمولاً امولسيون صابون كلسيم يا صابون ليتيوم و روغن معدني هستند. بسياري ديگر از صابون هاي فلزي نيز از جمله آلومينيوم، سديم و مخلوط آن ها مفيد هستند.

از اين صابون ها به عنوان غليظ كننده براي افزايش ويسكوزيته روغن ها نيز استفاده مي شود. در دوران باستان، روغن هاي روان كننده با افزودن آهك به روغن زيتون ساخته مي شدند.

به طور كلي، فرمول صابون مايع R-COOK  و فرمول صابون جامد R-COONa  مي‌باشد.

تاريخچه صابون:

انسان ها از هزاران سال صابون استفاده مي كردند. شواهدي در مورد توليد مواد صابون مانند در حدود 2800 سال قبل از ميلاد در دوران باستان وجود دارد.

در اسرائيل باستان، از خاكستر گياهان باريلا، مانند گونه هاي سالسولا و آنابازيس، در توليد صابون معروف به پتاس استفاده مي شد.

صابون تهيه شده از پتاس (كنسانتره خاكستر چوب سوخته يا سبزيجات مخلوط با روغن چربي يا روغن زيتون) قليايي است. دستور العمل هاي تهيه صابون توسط محمد بن زكرياي رازي در سال (854–925) توصيف شده است.

در اروپا از قرن شانزدهم ميلادي با استفاده از روغن هاي گياهي (مانند روغن زيتون) در مقابل چربي هاي حيواني، صابون ها توليد شدند.

بسياري از اين صابون ها هنوز هم به صورت صنعتي و هم توسط صنعتگران مقياس كوچك توليد مي شوند.

صابون كاستيل نمونه اي محبوب از صابون هاي مخصوص سبزيجات است كه از قديمي ترين (صابون سفيد) ايتاليا گرفته شده است.

صابون صندل قيمتصابون صندل قيمت

نحوه ي عملكرد صابون به عنوان پاك كننده:

هنگامي كه براي تميز كردن استفاده مي شود، صابون ذرات و آلودگي را حل مي كند، كه مي تواند از ماده تميز شده جدا شود. در شستن دست، به عنوان يك سورفكتانت، هنگامي كه صابون با كمي آب له مي شو، با از بين بردن لايه دو لايه ليپيدي غشاي آن ها و غير طبيعي سازي پروتئين ها، ميكروارگانيسم ها را از بين مي برد. اين روغن همچنين امولسيون مي كند و باعث مي شود با آب روان بتوان آن را حمل كرد.

تهيه صابون:

توليد صابون معمولاً صابون زدايي از تري گليسيريدها را كه روغن ها و چربي هاي گياهي يا حيواني هستند، در پي دارد. يك محلول قليايي (اغلب ليس يا هيدروكسيد سديم) باعث صابون سازي مي شود كه در نتيجه چربي هاي تري گليسيريد ابتدا به نمك هاي اسيدهاي چرب هيدروليز مي شوند. گليسرول (گليسيرين) آزاد مي شود. گليسيرين مي تواند به عنوان يك ماده نرم كننده در محصول صابون باقي بماند، گرچه گاهي اوقات جدا مي شود.

صابون صندل چه خاصيتي دارد

۱۱ بازديد

صابون صندل چه خاصيتي دارد

با سلام خدمت دوستان عزيزممنون كه ما را انتخاب كرديد. در اين پست سايتhabibigp در مورد“صابون صندل چه خاصيتي دارد”صحبت خواهيم كرد.

با ما همراه باشيد.

ممنون از انتخاب شما.

صابون صندل چه خاصيتي دارد

فوايد روغن چوب صندل

– مزايا و كاربرهاي روغن چوب صندل- فوايد صابون چوب صندل ,فوايد روغن چوب صندل:به دنبال افزايش حس آرامش و به دست آوردن وضوح روحي و رواني خود در طول روز هستيد؟

خريد صابون صندل

براي

خريد عمده كرم شب گلدن كويين

و صابون شير الاغ

و صابون ترياك

 

نگين بلوچستان و صابون صندل و 1500 قلم ارايشي بهداشتي عمده اصل با شماره09397497165

تماس بگيريد

قيمت صابون صندل اصل براي سفارش هاي بيش از 12 عدد 13500

6 عدد 14

3 عدد 15

براي تعداد بالا و عمده توافقي تماس بگيريد

بيشتر ماها به خاطر فعاليت ها و مشغله هاي كاري خود دچار استرس و خستگي ميخواص دارچين | از اين ۴۰ خاصيت دارچين غافل نشويددر اين مطلب درباره انواع مختلف، خواص و مضرات دارچين همينطور در باره تاثيرات دارچين در طب سنتي, ارزش غذايي و , عوارض جانبي مصرف دارچين آن حرف خواهيم زد.

چوب صندل، نوعي متمايز از گونه درختي به نام سانتالوم است، اين گونه درختان، معطر هستند و بيشتر در هند وجود دارند با اين حال، كمي در جنوب آسيا، استراليا و اندونزي موجود است، اين مقدمه اي بود تا در ادامه بخش سلامتشيك فصل به ليست بلند بالايي از خواص و فوايد چوب صندل بپردازيم كه مطمئنا براي تمامي شما كاربران محترم مفيد خواهد بود.

1. ضد عفوني كننده طبيعي:

چوب ويژه اي است، كه به دليل خاصيت ضد عفوني كننده و همچنين ويژگي هاي ضد ميكروبي اش، شناخته شده است كه به طور موثر، به درمان و سلامت پوست كمك مي كند.

2. مرطوب كنندگي پوست:

چوب صندل، به دليل خاصيت مرطوب كنندگي اش به مبارزه با خشكي پوست مي پردازد به همين دليل، يك جز موثر در لوسيون ها و كرم هايي است، كه با خشكي پوستي مبارزه مي كنند و به سلول هاي پوستي كه به رطوبت نياز دارند، رطوبت مي بخشد و به اين صورت، پوست جوان، نرم و درخشان مي شود چوب صندل، بدون ايجاد آكنه، پوست را مرطوب سازي مي كند.

3. خاصيت ضد پيري:

چوب صندل، به عنوان يك عامل ضد التهابي عمل مي كند، كه گردش خون را در پوست تقويت مي كند بدين معني، كه پوست با مواد مغذي تغذيه ميشود و مواد زائد متابوليسمي به آن سپرده ميشوند تا دفع شوند.

4. كاهش آكنه:

پودرهاي ساخته شده از چوب صندل، براي مدت زمان طولاني است، كه براي مقابله با آكنه در نوجوانان و همچنين بزرگسالان، استفاده مي شود.

. درمان بيماري هاي چشمي:

چوب صندل، هنگام تركيب با عصاره گياهان دارويي مانند نئم، برينگگر، نيرگندي، سوفاهاناانا، پرنوراوا، ساتاپاتري و مادو مخلوط مي شود.

تركيبي توليد مي كند، كه اغلب در آيورودا براي جلوگيري از اختلالات چشمي، مانند خطاي انكساري و آب مرواريد استفاده مي شود.

صابون صندل چه خاصيتي داردصابون صندل چه خاصيتي دارد

6. بهبود زخم:

مطابق با يك مطالعه، چوب صندل، مي تواند زخم ها را به طور موثري بهبود بخشد آزمايشات انجام شده در اين تحقيق نشان داد.

كه استفاده از عصاره چوب صندل مي تواند باعث كنترل توسعه ايجاد زخم شود.

7. كاهش استرس و فشار خون بالا:

روغن استخراج شده از چوب صندل، ممكن است در آروماتراپي براي مقابله با فشار خون بالا و همچنين كاهش استرس، استفاده شود.

محتويات اين روغن، ممكن است به مغز كمك كند تا سروتونين توليد كند، كه باعث افزايش حس مثبت و ايجاد احساس شادي و رضايت مي شود.

8. آرام كردن اعصاب و عضلات:

چوب صندل، به عنوان يك عامل ضد اسپاسم عمل مي كند، كه به آرام كردن اعصاب، عضلات و رگ هاي خوني كمك مي كند .

هر زمان كه روغن چوب صندل به طور منظم استفاده شود، مي تواند از انقباض عضلات و اسپاسم آنها، جلوگيري كند.

9. جلوگيري از، از دست دادن دندان هاي طبيعي:

روغن چوب صندل، داراي ويژگي قابض و سخت كننده است كه در استحكام بخشيدن به لثه ها بسيار مفيد است علاوه بر اين، كمك مي كند تا دندان هاي طبيعي حفظ شوند.

10. جلوگيري از بوي بدن:

چوب صندل، به عنوان يك عنصر مهم براي صنعت لوازم آرايشي و بهداشتي مورد استفاده قرار مي گيرد.

دئودورانت ها و عطرهاي توليد شده از چوب صندل، مي تواند به شما در مبارزه با بوي بد كمك كند و ساعت ها شما را تازه و خوشبو نگه دارد.

. كمك به تعادل رنگ پوست:

خمير چوب صندل، به خوبي براي حتي بهتر شدن تن رنگي پوست كار مي كند ادامه دادن استفاده از خمير چوب صندل نيز، براي جلوگيري از برنزه شدن و تيره شدن پوست، بسيار مفيد است.

12. تسكين خارش:

بسياري از مردم، با مشكل خارش پوستي مواجه هستند، اين امر موجب مي شود كه پوست هر روز و پس از خاراندن، خراشيده شود.

13. بازسازي پوست آفتاب سوخته:

چوب صندل، به پوست آفتاب سوخته كمك مي كند تا به رنگ قبلي خود بازگردد بسياري افراد، از آفتاب سوختگي رنج مي برند، پس اگر ميخواهند كه پوستشان را، براي مدت طولاني در معرض نور آفتاب قرار بدهند، قبل از آفتاب گرفتن، چوب صندل را مانند يك كرم استفاده كنند، تا از بروز مشكلات سوختگي احتمالي جلوگيري شود.

 14. چوب صندل، براي درخشش و نرمي پوست:

خمير اين دستور را درست كنيد:
  • پودر چوب صندل
  • پودر زردچوبه
  • گلاب

را مخلوط كنيد و هر روز قبل و بعد از حمام، بر روي صورت و دست هاي خود بگذاريد. اجازه دهيد، تا خشك شود و بعد بشوريد.

صابون صندل چه خاصيتي داردصابون صندل چه خاصيتي دارد

شما قادر به جايگزيني گلاب با شير ،براي پوست هاي خشك هستيد.

در صورت استفاده مكرر، مي تواند منجر به داشتن پوستي نرم و عالي شود.

همچنين مي توانيد يك قاشق پودر چوب صندل و يك قاشق پودر بادام را با شير مخلوط كنيد و بر روي صورت و گردن خود بماليد، تا پوستي مناسب داشته باشيد.

نحوه استفاده از صابون چوب صندل زنبور و گل

روغن چوب صندل و خواص و مزاياي شگفت انگيزش را بشناسيم- نحوه استفاده از صابون چوب صندل زنبور و گل ,روغن چوب صندل و خواص و مزاياي شگفت انگيزش را بشناسيم .

رايحه سكر آور، نرم، شيرين، ملايم و چوب مانند اين روغن سال ها است كه به سبب بوي لذت بخش، بادوام و خاصيت عالي آن در مراقبت هاي پوست مورد توجه بوده است.

صابون كرم دار ۲۵% گل سيتو ۱۲۵ گرم – داروخانه آنلاين مثبت سبزمعرفي صابون كرم دار 25% گل سيتو. صابون كرم دار 25% گل سيتو حاوي 25 درصد كرم مرطوب كننده است كه رطوبت پوست را حفظ كرده و سبب ايجاد شادابي و درخشش بر روي پوست مي شود. نحوه انتخاب صابون مناسب:

صابون

تاريخچه

نخستين اشاره به ساختن يك ماده شبيه صابون مربوط به حدود 2800 سال پيش از ميلاد در بابل باستان است.[۲].

برخي منابع مصري مربوط به حدود 1500 پيش از ميلاد نيز به ساختن چنين ماده‌اي اشاره دارند.

منبع: ويكي پديا

صابون صندل چه خاصيتي داردصابون صندل چه خاصيتي دارد

خريد صابون صندل اصلي عمده

۱۰ بازديد

صابون صندل اصلي

با سلام خدمت دوستان عزيزممنون كه ما را انتخاب كرديد. در اين پست سايتhabibigp در مورد”صابون صندل اصلي”صحبت خواهيم كرد.

با ما همراه باشيد.

ممنون از انتخاب شما.

صابون صندل اصليصابون صندل اصلي

ويژگي‌هاي محصول

  • وزن خالص: 125 گرم
  • وزن با بسته بندي: 126 گرم
  • زمان ماندگاري: 3 سال
  • رنگ: زرد
  • جنس: صابون
  • مناسب براي: همه
  • ابعاد: 4
  • توضيحات: صابون صندل سينثول

صابون سينثول cinthol چوب صندل مدل زردچوبه

  • تنظيم چربي پوست
  • بازكردن جوش هاي سرسياه
  • مرطوب كننده پوست
  • كاهش تعريق بدن
  • بازسازي پوست هاي آفتاب سوخته
  • ضد پيري
  •  ضدچروك
  • از بين بردن بوي بد بدن
  • ضدعفوني كننده طبيعي
  • درمان آكنه
  • رفع خشكي پوست
  • مناسب انواع پوست ها
  • قابل استفاده براي خانم ها وآقايان
  • توليد كشور امارات متحده عربي

خريد صابون صندل

براي

خريد عمده كرم شب گلدن كويين

و صابون شير الاغ

و صابون ترياك

 

نگين بلوچستان و صابون صندل و 1500 قلم ارايشي بهداشتي عمده اصل با شماره09397497165

تماس بگيريد

قيمت صابون صندل اصل براي سفارش هاي بيش از 12 عدد 13500

6 عدد 14

3 عدد 15

براي تعداد بالا و عمده توافقي تماس بگيريد

صابون سينثول cinthol چوب صندل

صابون صندل براي چي خوبه؟

  • تنظيم چربي پوست
  • باز كردن جوش هاي سرسياه پوست
  • مرطوب كننده پوست
  • كاهش تعريق
  • بازسازي پوست هاي آفتاب سوخته
  • خاصيت ضدپيري
  • خاصيت ضدچروك
  • از بين بردن بوي بد بدن
  • ضدعفوني كننده طبيعي
  • درمان آكنه
  • رفع خشكي پوست

چوب صندل چيه؟

چوب صندل ،نوعي متفاوت از گونه اي درخت به نام سانتالوم است.

شرايط نگهداري از صابون صندل:

  • جهت ماندگاري بيشتر ،از قرار دادن اين صابون در محيط  مرطوب خودداري كنيد.
  • بعد از اولين استفاده ،حداكثر 6ماه از اين صابون استفاده كنيد

طرز استفاده از صابون صندل(زردچوبه):

روزانه دوبار مي توانيد از اين صابون استفاده كنيد.ممكن است بعد از استفاده از اين صابون ،پوستتان كمي خشك شود .

نياز نيست نگران شويد.

خريد صابون صندل(زردچوبه) با تخفيف

ويژگي‌هاي محصول

  • وزن خالص: 250 گرم
  • وزن با بسته بندي: 400 گرم
  • زمان ماندگاري: دو سال
  • رنگ: زرد
  • جنس: صابون
  • مناسب براي: صورت و بدن تمام سنين
  • ابعاد: 8×5
  • توضيحات: صابون سينثول صندل

يكي از صابون هايي كه بسيار براي پوست و مو مفيد مي باشد صابون صندل است

همانگونه كه مي دانيد صابون ها جزو مواد شوينده به حساب مي آيند و افراد بي شماري هم هستند كه از اين شوينده براي سلامت و تميزي پوست و مو خود استفاده مي كنند. به زبان ديگر هيچ شوينده ايي را بهتر از صابون نمي دانند.

به همين دليل امروزه صابون هايي با خواص گوناگون وجود دارد كه متناسب با نوع پوست و مويي كه داريد تهيه شده و فرد با هر نوع پوستي مي تواند صابون مخصوص پوست خود را انتخاب و مورد استفاده قرار دهد. كه صابون صندل هم يكي از انواع صابون ها مي باشد كه خواص گياه صندل را دارا مي باشد.

بايد گفت براي اينكه بتوانيد صابون مورد نياز را انتخاب كنيد ابتدا بايد بدانيد كه چه پوستي داريد. كلأ پوست به چهار نوع: خشك، چرب، مختلط و معمولي تقسيم مي گردد.

براي اينكه پوست خود را بشناسيد ميتوانيد از اين راهكار استفاده نماييد:

ـ ابتدا پوست خود را با شوينده به خوبي بشوييد و با دستمال تميز خشك كنيد. بعد حدود يك ساعت به پوست زمان مي دهيم. در اين يك ساعت به هيچ وجه به پوست دست نزنيد. بعد اتمام يك ساعت يك دستمال كاغذي برداشته و به پوست خود بماليد. اگر ديديد كه دستمال خيس يا چرب شده داراي پوست چرب هستيد و اگر دستمال خشك بود داراي پوست خشك و معمولي هستيد.

صابون صندل اصليصابون صندل اصلي

صابون صندل از گياه صندل تهيه و توليد مي گردد. بايد گفت كه خود گياه صندل بسيار مفيد و پر خاصيت براي سلامت بدن و مصارف ديگر مي باشد. خصوصا روغن صندل از خواص فوق العاده اي براي بدن برخوردار است.

 صندل چيست؟

صندل درختچه اي كوچك و نيمه انگل مي باشد. برگهايي كه دارد نوك تيز بوده و شبيه به برگ درخت گردو است. گلهايي كه دارد خوشه ايي بوده و ميوه آن تخم مرغي شكل مي باشد.

بومي كشور اندونزي مي باشد و بعد به كشور هاي ديگر مثل هند و ايران وارد شده و در صنعت چوب خم كاربرد دارد.

خواص صابون صندل براي بدن

عصاره ايي كه از صندل به دست مي آيد را براي صنايع عطر سازي، روغن و صابون استفاده مي نمايند.

محتويات صابون آب مقطر, روغن آفتاب گردن, روغن صندل, روغن نارگيل, هيدروكسيد سديم, گليسرين بهداشتي
خواص صابون تقويت مو, ضد آكنه و جوش هاي پوستي, مرطوب كننده پوست و مو
مناسب براي پوست نرمال

خواص صابون صندل براي پوست و مو

صابوني كه داراي خواص ارزشمندي براي پوست و مو مي باشد خواصي همچون:

۱ـ يك خاصيت عالي براي درمان بيماري قارچي به حساب مي آيد.

۲ـ براي پوست هايي كه التهاب پيدا كرده و ترك خورده اند، مناسب مي باشد.

۳ـ اين صابون براي رشد بهتر سلول هاي پوستي مناسب مي باشد. به خاطر همين خصوصيت باعث ترميم پوست هاي آسيب ديده مي شود.

۴ـ با صابون صندل مي توان از پوست در برابر اشعه خورشيد محافڟت كرد.

۵ـ باعث نرمي و لطافت پوست شده و يك خوشبو كننده عالي براي پوست است.

۶ـ اين صابون داراي خواص ضد باكتريالي بوده و باعث مي شود تا آكنه و جوش از بين برود.

7-مرطوب كننده پوست و مو نيز مي باشيد.

صابون

در ايران

حدود زمان دودمان صفويان در بروجرد براي اوّلين بار صابون سازي در ايران شكل گرفت و حدود ۱۵۰ سال پيش در زمان قاجار به شهر مراغه برده شد . هم‌اكنون نيز شهرهاي بروجرد و مراغه قطب‌هاي مهم صابون پزي شناخته مي‌شود. د

صابون صندل اصليصابون صندل اصلي

منبع: ويكي پديا

درباره محصول

✨صابون سينثول Cinthol چوب سندل

????????ضدعفوني كننده طبيعي

????????مرطوب كننده پوست

????????خواصيت ضدپيري

????????جلوگيري از بوي بد بدن

????????بازسازي پوست آفتاب سوخته

????صابون سينثول كه در كشور ما به عناوين صابون صندل ، صابون زردچوبه هم شناخته ميشود.  اين محصول برگرفته از عصاره چوب سندل است كه داراي خواص زيادي براي پوست ميباشد.
صابون سينثول با خواصيت،درمان آكنه،رفع خشكي پوست،از بين بردن لكه‌ هاي قهوه‌اي مايل به زرد،رفع چين و چروك پوست صورت

اين محصول در كشور ما بخاطر قيمت و اثرپذيري بالا مصرف كننده گان زيادي دارد
صندل، يكي از درختان خوشبوي جنس صندل مي‌باشد. گونه‌هاي اين درخت در نپال، جنوب هند، سريلانكا، هاوايي، جزاير اقيانوس آرام جنوبي و استراليا يافت مي‌شود. از چوب صندل هم به‌عنوان ماده خوشبوكننده و هم در نجاري استفاده مي‌شود.

چوب صندل براي پوست و زيبايي

چوب صندل و روغن آن در طب چيني كاربرد درماني فراواني دارد از جمله درمان ناراحتي هاي گوارشي، سرفه، ناراحتي گلو، اضطراب و افسردگي، در بهداشت پوست نيز براي برطرف كردن خشكي، ترك پوست، جوش‌هاي ريز و آكنه، از آن استفاده مي‌شود. پودر چوب صندل يك ماده طبيعي است كه به شيوه‌هاي مختلفي براي درمان و زيباسازي پوست استفاده مي‌شود.

صابون صندل اصليصابون صندل اصلي

صابون صندل زردچوبه

۱۰ بازديد

صابون صندل زردچوبه

با سلام خدمت دوستان عزيزممنون كه ما را انتخاب كرديد. در اين پست سايتhabibigp در مورد”صابون صندل زردچوبه”صحبت خواهيم كرد.

با ما همراه باشيد.

ممنون از انتخاب شما.

صابون صندل زردچوبهصابون صندل زردچوبه

ويژگي‌هاي محصول

  • وزن خالص: 125 گرم
  • وزن با بسته بندي: 180 گرم
  • زمان ماندگاري: 2 سال
  • رنگ: زرد
  • جنس: صابون
  • مناسب براي: همه سنين
  • ابعاد: 1
  • توضيحات: روشن كننده ضدلك و ضد جوش،درمان كننده جوش با PH مناسب

درباره محصول

صابون زرد چوبه (صندل)
حاوي روغن هاي گياهي
حاوي روغن صندل وعصاره گياهي زردچوبه
روشن كننده وضد لك و ضد جوش
ضد جوش و درمان جوش
بازسازي پوست آفتاب سوخته
كمك به كلاژن سازي
خواصيت ضدپيري
خاصيت مرطوب كنندگي پوست
آنتي باكتريال
جلوگيري از بوي بد بدن

خريد صابون صندل

براي

خريد عمده كرم شب گلدن كويين

و صابون شير الاغ

و صابون ترياك

 

نگين بلوچستان و صابون صندل و 1500 قلم ارايشي بهداشتي عمده اصل با شماره09397497165

تماس بگيريد

قيمت صابون صندل اصل براي سفارش هاي بيش از 12 عدد 13500

6 عدد 14

3 عدد 15

براي تعداد بالا و عمده توافقي تماس بگيريد

صابون سينثول cinthol چوب صندل مدل زردچوبه

ريال400.000ريال1.100.000

  • تنظيم چربي پوست
  • بازكردن جوش هاي سرسياه
  • مرطوب كننده پوست
  • كاهش تعريق بدن
  • بازسازي پوست هاي آفتاب سوخته
  • ضد پيري
  •  ضدچروك
  • از بين بردن بوي بد بدن
  • ضدعفوني كننده طبيعي
  • درمان آكنه
  • رفع خشكي پوست
  • مناسب انواع پوست ها
  • قابل استفاده براي خانم ها وآقايان
  • توليد كشور امارات متحده عربي

صابون سينثول cinthol چوب صندل

صابون صندل (زردچوبه) كه اين روزا خيلي معروف شده و در تمام صفحات مجازي شاهد تبليغات آن هستيم.

در ادامه اين صابون را به طور كامل بررسي و معرفي مي كنيم.

پس با ما همراه باشيد.

صابون سينثول مدل زردچوبه حاوي روغن گياه صندل بوده و داراي عصاره گياهي زردچوبه مي باشد.

اين صابون همراه با دئودورانت و ph مناسب به تنظيم چربي پوست افراد و همچنين باز كردن جوش هاي سرسياه پوست كمك مي كند.

صابون صندل زردچوبهصابون صندل زردچوبه

صابون صندل براي چي خوبه؟

  • تنظيم چربي پوست
  • باز كردن جوش هاي سرسياه پوست
  • مرطوب كننده پوست
  • كاهش تعريق
  • بازسازي پوست هاي آفتاب سوخته
  • خاصيت ضدپيري
  • خاصيت ضدچروك
  • از بين بردن بوي بد بدن
  • ضدعفوني كننده طبيعي
  • درمان آكنه
  • رفع خشكي پوست

چوب صندل چيه؟

چوب صندل ،نوعي متفاوت از گونه اي درخت به نام سانتالوم است.

اينگونه درخت ها معطر هستند و بيشتر در هند ، جنوب آسيا و اندونزي رشد مي كنند.

از خواص چوب صندل مي توان به ضد تعريق بودن و ضدعفوني كنندگي آن اشاره كرد.

در فصل هاي گرم سال كه همه افراد عرق مي كنند ،چوب صندل باعث كاهش تعريق بدن مي شود.

شرايط نگهداري از صابون صندل:

  • قبل از اولين مصرف ،صابون را در جاي خشك و خنك نگهداري كنيد
  • جهت ماندگاري بيشتر ،از قرار دادن اين صابون در محيط  مرطوب خودداري كنيد.
  • بعد از اولين استفاده ،حداكثر 6ماه از اين صابون استفاده كنيد

طرز استفاده از صابون صندل(زردچوبه):

روزانه دوبار مي توانيد از اين صابون استفاده كنيد.ممكن است بعد از استفاده از اين صابون ،پوستتان كمي خشك شود .

نياز نيست نگران شويد.كافيست بعد از استفاده از صابون زردچوبه ،كمي كرب آبرسان به دست و صورتتان بزنيد.

خواص زردچوبه در زيبايي پوست

زردچوبه غني از ماده اي به نام كوركومين( curcumin) است كه خاصيت ضدعفوني، ضدباكتريايي و ضد التهابي دارد.
اين ماده باعث روشنايي هرچه بيشتر پوست شده و در كاهش چندين عارضه پوستي نظير آكنه، جوش، كك و مك و لك بسيار تاثيرگذار است.
صابون صندل زردچوبهصابون صندل زردچوبه
زردچوبه علاوه بر اين كه خاصيت ضدعفوني كننده دارد به عنوان ماده طبيعي در حفظ شادابي و زيبايي پوست هم موثر است. از جمله خواص زردچوبه كه با مخلوط با عناصر ديگر همانند روغن نارگيل، عسل وديگر ادويه ها و عناصر ديگر تاثيرگذارترخواهد بود به شرح زير است:
-درمان آكنه وجوش هاي پوستي
-پاك كننده ولايه بردار پوست
-درمان لكه وكك ومك
-رفع تيرگي پوست
– نرم كنندگي وشفافيت پوست
– بهبود قابليت ارتجاعي پوست
– درمان كشيدگي پوست
– كاهش لكه هاي پوست
– درمان پوسته شدن لب
-رفع شوره سر
– حذف موهاي زائد
-افزايش ايمني بدن
-تسريع بهبود زخم

 

مشخصات ف قيمت و خريد صابون زردچوبه سينثول Cinthol مدل صندل وزن ۱۲۵ گرم

Cinthol International Sandal With Deodorant

وزن : ۱۲۵ گرم

ساخت كشور : امارات

محافظت در برابر آفتاب سوختگي

مرطوب كننده و ضد پيري پوست

جلوگيري از بوي بد بدن

حاوي رايحه چوب صندل

ضدعفوني كننده

ماندگاري بالا

توضيحات :

صابون سينثول مدل زردچوبه حاوي روغن هاي گياهي است مثل روغن گياه صندل و داراي عصاره زردچوبه مي باشد.

اين محصول صابون اصل برند cinthol ميباشد و با تاثير بينظيري كه دارد يكي از پرطرفدار ترين صابون در ميان لوازم بهداشتي و مراقبتي پوست ميباشد .

اين محصول از پوست در برابر آفتاب سوختگي محافظت ميكند.

ضد قارچ

صابون سينثول كه در كشور ما به عناوين صابون صندل ، صابون زردچوبه هم شناخته ميشود.

اين محصول در كشور امارات توليد و بسته بندي شده است.

صابون زردچوبه صندل سينثول داراي خواص بسياري است

اين صابون براي جاي جوش و آكنه بسيار عالي است

اگر پوست خشكي داريد بعد از چند بار استفاده خشكي پوشت شما از بين ميرود و چربي پوست را متعادل ميكند

صابون سينثول لكه هاي قهوه اي مايل به زرد پوست صورت را ميتواند تا حدودي از بين ببرد

همچنين چين و چروك صورت را هم تا حدودي ميتواند رفع كند

آنتي باكتريال و پاكسازي كننده پوست ميباشد

يكي از مزيت هاي اين صابون قيمت پايين آن و كيفيت خوب آن است كه بسيار محبوب شده

صندل چيست :

صندل يك گياه خوشبو است كه در كشور هاي زيادي از جمله هند ، نپتال و استراليا يافت ميشود

از چوب اين درخت براي نجاري و ماده خوشبو كننده نيز استفاده ميكنند

گياه صندل و روغن آن در گذشته بسيار پر كاربرد بودند و براي درمان گلو درد ، سرفه ، اضطراب و افسردگي استفاده ميشدند

اما پودر صندل در محصولات بهداشتي هم كاربرد داشته و ترك هاي پوست ، جوش و آكنه را از بين ميبرد

خواص صابون سينثول و زردچوبه :

زردچوبه داراي خواص شگفت انگيزي بوده از جمله ضد باكتري بودن ، ضد قارچ و ضد عفوني كننده فوق العاده اي داره

صابون زردچوبه براي زيبايي پوست نيز استفاده ميشود و خاصيت ضد التهاب دارد

صابون زردچوبه بهترين راه درمان آكنه و جوش است

اين صابون چربي هاي اضافي پوست را پاك كرده و از طرفي منافذ را آرام و از التهاب جوش ها جلوگيري ميكند

صابون سينثول خاصيت لايه برداري نيز دارد و پس از استفاده پوست را سفيد تر و روشن تر ميكند

با استفاده از اين صابون و در گذر زمان منافذ پوست از چربي هاي انباشته شده پاك ميشود و آرام آرام بسته ميشود و جوش هاي سر سياه را از بين ميرود

صابون زردچوبه در از بين بردن و جلوگيري سياهي هاي زير چشم و از بين بردن چين و چروك نيز مفيد است

طريقه مصرف صابون سينثول :

اين صابون را ميتوانيد دوبار در روز استفاده كنيد كه پيشنهاد ما قبل از خواب و بعد از بيدار شدن است

البته يك بار هم ميتوانيد استفاده كنيد كه پيشنهاد ما قبل از خواب است

صابون زردچوبه را مقداري خيس كنيد سپس كف ايچاد شده را روي پوست قرار دهيد و حدود ۱ دقيقه به صورت دوراني و آرام ماساژ دهيد

و در آخر پوست خود را خوب بشوييد و اگر پس از استفاده حس كرديد پوستتان زياد خشك شده از آبرسان مخصوص پوست خود استفاده كنيد

پس از چند بار استفاده چربي پوست شما متعادل ميشود

صابون

تاريخچه

نخستين اشاره به ساختن يك ماده شبيه صابون مربوط به حدود 2800 سال پيش از ميلاد در بابل باستان است.[۲]. برخي منابع مصري مربوط به حدود 1500 پيش از ميلاد نيز به ساختن چنين ماده‌اي اشاره دارند.

منيع: ويكي پديا